۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۶, دوشنبه

روز جهانی مبارزه با همو فوبیا


گاهی میزنه به کله ام
دیوونه میشم خسته میشم
از گی بودن
دلم میخواد مثل اکثر پسرا دوست دختر داشته باشم
دوست دخترم عاشقم باشه و من هم عاشق اون
فقط گاهی
کمی که تو این فکر عمیق میشم
میبینم واقعا دلم نمیخواد
از گی بودن راضی هستم
با تموم سختی هاش
با تموم عذاباش
و با تموم لذت هاش و خوشی هاش
از لذت های جنسی و جسمی بگیر تا لذت روانی دوست داشتن و دوست داشته شدن با یه همجنس
اون فکر گاهی از سرم میگذره
اما وقتی نطریه های علمی رو میخونم که گی شدن فقط تحت تاثیر محیط هست و میشه تغییرش داد
داغ میکنم
فحش میدم
واسه خودم دنبال نقضیات اون حرفا میگردم تو دهنم
نه اینکه تعصب داشته باشم به گی بودن
من دیگه خودمو باور کردم
من اینم
باید از دنیا اینجوری لذت ببرم
و منم که لذت اصلی رو میبرم
گی بودن همون دو تا بال بود
گی بودن هنوزم که هنوزه برای من دو تا باله برای پرواز
هنوزم که هنوزه مرکز ثقل دنیامه
مثل یه درخت تک و تنها وسط یه دشت
شاید درخته گاهی دلش از تنهایی بگیره
شاید گاهی بغض کنه
شاید گاهی دلش بخواد تو جنگل باشه
اما ته دلش پره از غرور پره از افتخار
اون تکه
کمیابه
زیباییش اینجاس که جلوه میکنه نه تو جنگل
و ما تکیم
کمیابیم
باید پر از غرور باشیم
باید بیدار باشیم
باید قوی باشیم
ما میتونیم دنیا رو عوض کنیم
جهان تو دستای ماست
ما مرکز ثقل جهانیم
هفده می روز جهانی مبارزه با همجنسگرا هراسی رو به همه کسایی که اقلیت جنسی هستن تبریک میگم
و از ته دل همه گی ها لزبین ها ترنس ها و بایسکشوال ها و .... رو همه دوست دارم
به همتون ایمان دارم
ما همه قدرتمندیم و قوی
ما داریم میریم جلو
با هم
ما فرهنگ جامعه مون رو عوض میکنیم
ما فرهنگ جنسی جامعه مون رو ترقی میدیم
ما
همه با هم
از گی های تن فروش زیر پل کالج تا لزبین های توی خونه نشسته و ساکت
همه

شاد باشید
برای هممون آرزوی موفقیت میکنم

۲ نظر:

  1. به روز هستم:
    شرق نیوز:مردم تحمل پذیرش نسل بازمانده از قوم لوط را ندارند

    پاسخحذف