۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۷, شنبه

فاستبقو فی التحاد

یک حرکت خوب و خیزش عمومی حس میکنم
دیدن این حرکتا دل آدمو خوش میکنه که گی ها فقط درگیر کمر به پایین نیستن
همین که این خواست ایجاد شده که تغییر ایجاد کنیم حتی اگر اقلیتی در اقلیتی بیش نباشیم خودش کلی امید به آدم میده
اینکه چند نفر دور هم باشیم بگیم راستی چی شد که اولین جمعه مرداد رو به اسم ما نامگداری کردن؟
کی اینکارو کرد؟
به چه مناسبت؟
چرا باید یه عده آدم که معلوم نیستن کی هستن و کجان باید دور هم جمع شن و برا همه تصمیم بگیرن چرا یه همچین جمعایی بسته اس
چرا من که از دیروز وارد لایف شدم و فقط چند ساعنه بلاگ نویسی رو شروع کردم و 17 سالم بیشتر نیست نمیتونم وارد تصمیم گیری این جمعا بشم؟
مگه ملاک سابقه کاره؟
مگه نباید آدما رو به میزان تقواشون بسنجن؟:)
ملاک گی بودن که منه 16-17 ساله گی ام اون پیره مرده هم که پریشب فوت کرد هم گی بود
چرا جمع بسته اس؟
چرا باید یه فرصت طلبی مثل آرشام پارسی باید اسمش دبیر سازمان همجنسگرایانه ایرانی باشه و هر شبکه ای تو دنیا بخواد راجب اوضاع همجنسگرا های ایرانی بدونه باید با این مردک حرف بزنه؟
من نمیگم حرفاش خوبه یا بده
میگم کی اونو انتخاب کرده؟
من که یادم نمیاد کسی ازم چیزی پرسیده باشه
نمیگم حسودی میکنم چرا منو نمیبرید تو دویچه وله راجب وضعیت هومو های ایرانی حرف بزنم
که من آدمش نیستم
اما توی همین جمع محدود گی هایی که میشناسم میدونم کلی آدم با صلاحیت تر هست واسه سخنگو بودن تا این جناب
کارای عملیش هم که خودش روضه ی حضرت عباسه
من که گاهی به این شوخی که میکنم ایمان پیدا میکنم که این سازمان از طرف جمهوری اسلامی ماموریت گرفته تا ایران رو از ننگ حضور گی ها پاک کنه
کافیه کمی با این حضرت آرشام پارسی مکاتبه کنید تا متوجه شید تنها راهکار این جناب برای بهبود شرایط همجنسگرا ها فرار از ایرانه
اونم با اون شرایط اسف بار تو ترکیه
و حمایت نصفه‌نیمه ایشون و سازمان مطبوعشون از گی ها و ترنسهای بیچاره که به امید
شرایط بهتر یکی دو سال گند رو به سختی میگدرونن که آیا به کاناداد یا آمریکا برن یا نه؟
و در کل من هدفی نمیبینم جز تخلیه ایران اسلامی از همجنسگرا ها که هر چه زود تر سخنان رییسجمهور محترم ایران اسلامی به حقیقت بپیونده که ما تو ایران همجنسباز(همجنسگرا)نداریم!
خیلی مسخره اس
کلاً خودمون اقلیتیم
اونم چه اقلیتی با کلی سرکوب و وضع امنیتی خراب بدون هیچ حمایتی چه از طرف جامعه چه حکومت
اونوقت خودمونم واسه خودمون بزنیم و این مسخره بازی‌ها رو در بیاریم نوبره واقعاً
من فکر میکنم میشه با هم بود
میشه با هم متحد شیم و یه کاری کنیم
یه سری میگن وضعیت از لحاظ امنیتی خرابه و پرونده هممون تو وزارت اطلاعات هست
که حتی من این‌ام قبول دارم
اما این رو بیشتر قبول دارم که باید کاری کرد
با هدف
باید اختلاف‌ها رو کنار بگذاریم
من خودم به شخصه با نامگذاری جمعه اول مرداد به عنوان روز ملی همجنسگرا های ایرانی مشکل دارم اما اگه این مسأله جدی شده و سایتای دولتی راجبش نوشتنم و رسانه‌های دنیا راجبش سؤال پرسیدن بیایم ازش حداکثر استفاده رو بکنیم
به من چه که مناسبت اولین جمعه مرداد چی بوده؟
سالگرد تولد مادر بزرگ آرشام پارسی بوده یا سالگرد شب زفاف مامان بابای فلانی
مهم آینه که ازش استفاده کنیم
به نظر من ما که تصمیم گرفتیم انرژی صرف کنیم برای یه هدف بیایم هدفمون رو فراتر از این بحثای جزیی قرار بدیم
البته نه یه هدف ایده آلیسم
بیایم انرژی بزاریم که سازماندهی شیم
حرکت کنیم به یه سمتی
برنامه داشته باشیم
هدف داشته باشیم
تصمیمات با نظر حداکثری بگیریم
اینجور تصمیما کمتر مو لا درزشون میره
من خودم هر تصمیمی که همه گرفته باشن رو انجام میدم حتی اگه بگن از فردا همه گی ها باید با شورت بیان تو خیابونا راهپیمایی پراید راه بندازن
مهم اینه که نظر جمع باشه
پس لازم الجراس چون خرد جمع پشتشه

و اون دوستایی که برا خودشون روز ملی تعیین میکنن
ازشون خواهش میکنم این مسخره بازی
رو تموم کنن
همینمون مونده بود خودمون با خودمون در بیفتیم و هنوز هیچی نشده واسه همدیگه بزنیم
ما میتونیم با هم باشیم و خیلی بریم جلو
یکی از خصوصیت‌های اقلیت‌های سرکوب شده اینه که زیرآب همدیگه رو میزنن
بیاید ما سازماندهی بشیم با هم و ثابت کنیم با باقی اقلیت‌های سرکوب شده تفاوت داریم
و به نطر همدیگه احترام بزاریم
من همینجا حرفامو تموم میکنم تا نوشته‌ام دیگه بیشتر از حالت وصیت‌نامه سیاسی امام خمینی رو نگیره
مرسی که خوندید

۱۱ نظر:

  1. به به عجب پست تندی
    عزیزم درست فکر می کنی. باید اندیشه های حداکثری تصمیم بگیرند و اجرا بکنند.
    ولی حساسیت برانگیز هم نباشیم. پستت حساسیت برانگیز بود.
    ولی کلا ممنون بخاطر حرف های قشنگی که زدی
    بوس

    پاسخحذف
  2. ..باهات موافقم..الان توی فیسبوک که نگاه کنی شاید 80% کسایی که به اسم همجنسگرا عضو شدن به مسائل زیرشکمی میپردازن..از عکساشون میتونی اینو بفهمی..یه عده هم بخاطر قدیمی بودنشون یا همین داشتن اسم و رسم میان و میرن و گاهی تصمیماتی شخصی میگیرن!..
    اول از همه باید بدونیم همه یکسان هستیم و صرفا داشتن اسم و رسم و یا چهره بهتر و امکانات بیشتر نباید باعث بشه به بقیه بی توجهی بشه!..چرا که به نظر من نسل جدید گی ها با نسل قبل متفاوت تر هستن و حتی ایده و جسارت بیشتری دارن!..
    در مورد زندگی در ایران یا ترکیه یا خارج باید دید کجا میشه راحت زندگی کرد..اگه قرار باشه آدم اونجا آواره بشه صدسال سیاه بهتره نره!..جالبه خیلی از هم حس های ما که این اشتباه رو کردن متوجه شدن اما راه برگشتی ندارن!..
    نمیگم میتونیم یه روزی متحد بشیم و یا زندگی بهتری داشته باشیم..اما لااقل میتونیم حریم ها و مسائل شخصی رو رو بین خودمون یا پارتنرمون داشته باشیم تا اینطوری دچار خاله زنک بازی که بین گی ها زیاد شده نشیم!..
    ممنون از پست خوبت...

    یوسف

    پاسخحذف
  3. خب خوبه .ولی یه کم کم تر به آرشام حمله کنید بابا آخه چه گناهی کرده.درست ما انتخابش نکردیم.ولی اگه اون نبود فکر نکنم کسی به جاش بود.بالاخره اون از نسل قبلی همجسگرایان ایرانیه و حرف مشترک کمتری با نسل امروزداره.باید درکش کرد.

    پاسخحذف
  4. آقا خجالت بکشید، یک حرفی زدید و خودتان نقضش کردید، نوشته اید اتحاد و غیره و غیره و بعد فحش و بد و بیراه کشیده اید به این و آن.
    حضرت آقا کسی دنبال شما نمی دود نظر بپرسد، هر کسی می خواهد نقشی در جامعه داشته باشد خودش باید بدود جلو، کسی دنبال شما نمی دود که بگوید والاحضرت لطف کنید نظر گرامی تان در در موارد مختلف اعلام کنید، مگر شما تا به حال از شخص من نظر پرسیدید. کی شد شما با من تماس بگیرید و نظرات من را در موارد مختلف جویا شوید؟

    پاسخحذف
  5. شما اصلا خبر ندارید که آرشام پارسی هیچ نقشی در برنامه ریزی و اجرای روز ملی سال گذشته نداشت و مانند خیلی خبرگزاری های دیگر فقط خبر را منعکس کرد، شما که اصلا خبر ندارید دنیا دست کیست و چی به چی است حالا فحش را کشیدید به این و آن که چرا نظر از من نمی پرسند، مگر کسی از من نظر پرسیده، مگر تا به حال شما از من نظر پرسیده اید، چطور توقع دارید مردم راه بیفتند پشت شما از شما نظر بپرسند. شما خودتان اخبار را دنبال کنید، وبلاگ هم ماشاء الله تبارک تعالی دارید، در این وبلاگ مبارکه نظرتان را بنویسید، خیلی جاهای دیگر هم هست که می توانید نظر بدهید، از جمله تقریبا تمام منابعی که روز ملی را اعلام کردند همه قابلیت کامنت گذاشتن دارند، به آرشام پارسی هم اگر انتقاد و اعتراض دارید می توانید در وبلاگش نظر بنویسید یا می توانید نظر خودتان را در باره آرشام در وبلاگ خودتان بنویسید نه اینکه این و ان را "مسخره باز" خطاب کنید، چطور فکر می کنید باید بیایند در خانه شما از شما نظر بپرسند؟

    پاسخحذف
  6. نوشته اید اختلافات را کنار بگذاریم و در عین حال این و آن را "فرصت طلب" خطاب می کنید!
    بعد شما با این وضعیت اخلاقی و با این وضعیت برخور می خواهید سازماندهی و تشکل درست کنید؟
    حالا ما که خواستار روز ملی هستیم مسخره بازی در می آوریم؟! فقط شما هستید که مسخره نیستید، این جوری می خواهید اتحاد کنید؟ به به به، موفق باشید، بروید ببینم چه گلی به سر خودتان و دیگران می زنید، شما هیچ هنری جز کوبیدن و لگد مال کردن و فحاشی به دیگران ندارید، بفرمایید شما که ما را مسخره و آرشام پارسی را فرصت طلب می دانید خود شما چه گلی به سر چه کسی زده اید؟ چه تاجی بر سر جامعه همجنس گرایان گذاشته اید؟ کدام اقدام مثبت را انجام داده اید که توقع دارید یک عده دنبال شما راه بیفتند نظرات گرانبهای شما را جویا شوند؟

    پاسخحذف
  7. مگر کسی جلوی نظر دادن شما را گرفته، مگر کسی چوب لای چرخ حضرت شما کرده، مگر کسی قلم شما را شکسته، خب نظر بدهید، مگر کسی جلوی شما را گرفته که نظرات شما منتشر نشود؟
    چه کسی باید بیاید از شما نظر خواهد کند؟ شما خودتان کی رفته اید از همجنس گرایان سراسر ایران نظر خواهی کرده اید؟ خود شما چه امکانی دارید که بروید در مثلا سیستان و بلوچستان از همجنس گرایان آن منطقه نظر خواهی کنید؟

    پاسخحذف
  8. می گویید ادم مناسب تر از آرشام سراغ دارید که بروداینجا و انجا، خب برود، مگر کسی سنگ جلوی پایش انداخته مگر کسی پایش را لگد کرده مگر چوب لای چرخش کرده اند؟ چرا نمی روند؟ چرا فقط حرفش را می زنید، چه بهتر از این، یک نفر هم بیشتر از آرشام در تلویزیون ها خواهد بود و مردم فکر نمی کنند جامعه همجنس گرایان همین یک نفر را دارد، پس کو؟ پس چرا نمی رود؟ مگر دست و پایش را گرفته ایم؟ مگر گفته این نرو؟ مگه سد راهش شده ایم؟

    پاسخحذف
  9. اگر وجود ما باعث شده این آدم یا آدم هایی که شما سراغ دارید نروند در تلویزیون ها بگویید ما مدتی برویم گم بشویم و کاری نکنیم و حرفی نزنیم ببینیم این افراد مورد نظر شما که خیلی بهتر از آشام هستند چه گلی بر سر ما می زنند، ببینیم این افراد چه تاجی بر سر ما خواهند گذاشت، پس چرا فقط حرفش را می زنید و تحدیدش را می کنید، چرا عمل نمی کنید، چرا نمی فرستید این افراد را که سخن رانی ها کنند در رسانه ها؟

    پاسخحذف
  10. همجنسگرا جان!!!!این یه درد دل بود...
    خیلی رادیکال شد که!!!!!
    اماحرف هاش حرف های جامعه هستش...چرا بجای ای برخوردها به هم اطلاع نمیدیم؟؟؟

    پاسخحذف
  11. اولاً از تمام دوستان بسیار بسیار ممنونم که نطر دادید و مطلب منو خوندید
    و فکر میکنم لازمه که یه جوابی چیزی بگم اینجا
    خدمت جنابی که اسمش همجنسگرا نوشته شده
    سلام رفیق
    فکر کنم عصبانی شدی از نوشتم
    من نگفتم که قراره راه بیفتم نطر بگیرم از مردم
    من گفتم کسی که قدرت عمل دستشه به نطرم کار درست آینه که بیاد نطر عمومی رو بپرسه نه اینکه بره هرکاری که دلش خواست بکنه
    مثلاً جناب آرشام پارسی فکر میکنن کمک کردن به خروج گی ها از ایران درسته و قئرتش رو هم دارن که به این مسأله کمک کنن
    مثل من و یا کلی آدم دیگه هستن که میگن نه باید موند و مبارزه کرد به قول شما تو سنگرای فردی حتی
    چاره ی کار رفتن نیست
    ما پرا نباید نطرمونو به ایشون برسونیم یا شاهد تأثیرش باشیم اگه اکثریت بامونه یا یکی بیاد برامون منطق بچینه که نهن آقایون و خانوما شماها اشتباه فکر میکنید
    دیگر اینکه من نگفتم جمعه اول مرداد رو جناب آرشام پارسی انتخاب کرده
    تا اونجایی که من در جریانم ایشون تو این مورد کاره‌ای نبودن
    در ضمن من نطرمو به آقای پارسی تو بلاگم میگم چه مشکلی داره این کار؟
    و همچنین مخالفتمو با اینکه چرا اولین جمعه مرداد شد روز ملی همجنسگراها
    و اینکه رفیق من
    برادر من خواهر من
    من گفتم حالا که تعیین شده
    پس اوکی بیایم نهایت استفاده رو ازش ببریم و مهم نیست کی و چرا انتخابش کرده مهم آینه که ما از این روز برای ابراز حضور استفاده کنیم
    حتی شده با محاصبه های آقای پارسی
    و دیگر اینکه من گفتم اتحاد اتحاد اتحاد
    به نطرم این برخورد های فرصت طلبانه جلوی اتحاد رو میگیره رفیق
    دودش فقط تو چشم خودمون میره
    چه خرجی داشت یه نطر سنجی میشد مثلاً راجب روز ملی
    که همچین بحث جدلی نشه
    خوب قبول کن خیلی‌ها مخالفن دیگه
    و بی‌شک هم دلیل دارن واسه مخالفتشون
    من همچنان هم میگم
    اینا سنگه جلوی پای ما
    این تک روی ها
    این خود رایی ها
    چرا باید توسازمان دفاع از همجنسگراهای ایرانی اختلاف و دو دستگی باشه
    چرا مردم به مسخره به آرشام پارسی میگن دبیر خود خوانده؟؟؟
    من گلوی خودمو جر میدم تا این ناخالصی‌ها بریزه بیرون
    تا این موانع بر طرف شه
    من امیدوارم که داره اتفاقای خوبی میفته
    چند دقیقه‌اس که تو ایران روز جهانی مبارزه با هموفوبیا شروع شده
    برو تو فیس بوک ببین چه خبره؟
    این یعنی حرکت
    یعنی جنبش
    پس بیایم با با هم بودن به حرکتمون سمت و سوی مثبت بدیم
    با عقل جمعس
    با اتحا
    بازم مرسی
    که نطر دادی
    باز هم منتظرتم همینجا

    پاسخحذف