۱۳۹۰ اردیبهشت ۲, جمعه

به خاطر یک پسر

A cous d'un garcon
ایستگاه اتوبوس های قرمز بی آر تی پارک وی
حایی که اولین بار دیدمت
و چه سخت پیدات کردم
چون من که شهروند تهرانم و همه عمرمو تو تهران صرف کردم نمیدونستم ایستگاه اتوبوس کجاس و تو که 3 روز بود میومدی تهران و زبون ما رو درست حسابی بلد نیودی میدونستی
دیدار اول جالب بود
رفتیم سمت ماشین و سوالا شروع شد
از ایران
از مردمش
از گی هاش
از حقوق ها
از خانواده
و تو فقط میپرسیدی و من جواب میدادم
و بعد ناهار خوردن تو یه رستوران به اصطلاح شیک و گران قیمت
و میگفتیم و میگفتیم و من لذت میبردم
تا رفتی تو اونروز
و اس ام اسا شروع شد و تماسای تلفنی هر روزه
و اینکه من دقیقاً تو شبانه‌روز چه کردم و تو چه کردی
رفتی پیش فامیلات
فامیلایی که زبونشونو نمیفهمیدی
و به هر بهونی های میپیچوندیشون تا زمانتو با من بگذرونی
و تو به من میگفتی خوشگل
و تو هم زیبا بودی
بی حد
و تو این تصور رو به من میدادی و میدی که میشه یه زمانی
یه جایی
زیر سقف این دنیا
با هم باشیم
و اینکه منو تشویق میکردی به رفتن از ایران
راستشو بگم که دودلی های منو واسه رفتن از ایران با چند تا جمله از بین بردی
و امید دادی
و اعتماد به نفس
باورم نمیشد انقد زبانم خوب باشه اما تو بهم قبولوندی
و تو دیروز رفتی
و من باز هم افسرده شدم
اما قول دادی که زود برمیگردی
زود به زود
و من منتظرم که روزهای بهتر و خوب‌تر و زیبا تری با تو بگذرونم
و دوست میدارم
و فکر میکنم تو کسی هستی که میشه دوست داشت
و اسم تو هم زیباست و با ( آ ) شروع میشه
و این برایمن شده یه تم ثابت
منتظرت میمونم پسر
برگرد
و بیا با هم باشیم
یه جا زیر سقف این دنیا

۴ نظر:

  1. بابا باکلاس
    زدی تو کار خارجی هااااااااااا
    :دی
    ---------------
    ایشالا به زودی کنار هم باشید و از زندگی لذت ببرید
    بوووووووووووووووس

    پاسخحذف
  2. برات آرزوی شادی دارم. عمیق و طولانی . تا عمق دلت و به طول زندگیت.

    پاسخحذف
  3. دلتنگی عاملی هست برای کوشش تا به کسی که می خوای برسی
    من خودم نشستم و غصه خوردم....و الان اون دیگه توی این دنیا نیست... لااقل می تونستم چندسالی رو در کنارش باشم... با اینکه هیچ وقت نفهمید که همجنس گرا هستم و منم نفهمیدم اون چیه...
    دلتنگیتو تبدیل کن به انرژی مرد
    کافه منتظرتم

    پاسخحذف
  4. اميدوارم هميشه و هرجا هستي موفق باشي

    پاسخحذف