۱۳۸۸ شهریور ۱۷, سه‌شنبه

دلم جهنم میخواد

ببین مامان با این کارایی که داری میکنی داری منو به کشتن میدی
همین الان
یعنی ساعت 4 صبح چهار شنبه منو اینجا کشونده که داد بزنم از دستت
آخه مامان من تا حالا شده کاری از من بخوای که من انجام ندم (جز اون یه مورد)هر چی میگی میدوام
فقط واسه اینکه دوست دارم
وگرنه من که به خاطر چشم داشت به پاداش نیک خدا و از این جور مزخرفا
خسته شدم از کارای غیر منطقیت
بسکه کارای صواب گفتی بکنم منم انجام دادم
فکر کنم تا الان 3 دنگ بهشت به نامم شده اما نه
مامان من بهشت نمیخوام
به همون خدایی که میدونم نیست
به جون تو که عزیز ترین کس منی
من جهنم رو ترجیح میدم به بهشتی که شما ازش تعریف میکنید
یادمه
مدرسه که میرفتیم معلم دینیمون میخواست جهالت عربها رو توصیف کنه میگفت یه عربی رفت پیش محمد بهش کفت تو بهشت جنگ هم هست؟
محمد بش جواب داد که نه اونجا همه به هم سلام میکنن و صلحه و صفا
عربه گفت من بهشت بی جنگ رو نمیخوام

حالا حکایت منه
من بهشت میخوام چی کار جایی که فقط توش لذات جسمانی هست؟
مگه چقدر میخوام بخورم یا سکس کنم؟
جایی که عمر جاوید داری توش و این از همه وحشتناک تره
عمر جاوید و یکنواخت
من جهنم رو ترجیح میدم
یه گوشه از جهنم
با اون شناختی که من از خدای تو دارم خدای تو تو شکنجه و آزار خیلی خلاقه و میدونم که اگه توی جنمش باشم هر روز یه عذاب جدیدهست واین خودش یه تنوعه
جدا احادیثشون رو ببینید وصف بهشت فقط وصف حوری و درخت وآب روانه حالا وصف عذاب ها رو ببین ردیف میشه واسط
مثلا در مورد همجنسگرا ها(کسی که لواط کرده) حدیث داریم که وقتی تو قبر میزارنش و خاک میریزمن روش جسم مادیش از قبر به جهنم میره و تا قیامت در عذاب دایم میمونه
ببینید چه خلاقانه؟
تازه این یکیشه
خلاصه مامان جان من نوکرتم اما به من کار صواب دار پیشنهاد نده که دو روز بعدشم اگه یه جا تو زندگیم شانس بهم رو کرد بهم بگه:دیدی؟ این خوش شانسیت نیجه ی همون صوابه
من صواب نمیخوام من جهنم رو ترجیح میدم به بهشت تو به
بهشتی که توش به دنبال حقیقت رفتنی وجود نداره و همش لذته پسته
آره دنبال حقیقت رفتن واسه من مثل همون جنگه واسه عربه
من زندگه بدون دویدن به سوی حقیقت رو هیچ میدونم

الان صدای مامانم میاد میگه سام تو که تا الان بیداری نماز صبحتم بخون
صواب داره

پ.ن1:تنها کاری که مامان بهم میگه و من انجامش نمیدم همین نماره لعنتیه
که من هیچ وقت زیر بار این حماقت نمیرم

پ.ن2:درکم میکنید؟
میفهمید چی کشم؟
کمکم کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر