۱۳۸۸ مهر ۵, یکشنبه

بارون

یه روز یه پسری پشت فرمون نشسته بود و اشک میریخت
انقدر اشک میریخت که صورتش خیس خیس شده بود
اما شیشه ی ماشینش هم خیس خیس بود آسمون هم میبارید
به تندی
انگار کسی دلشو شکسته بود
پسر های های گریه میکرد کاری که هر وقت خواست جلو کسی انجامش بده جلوشو میگرفتن و میگفتن تو دیگه مردی نباید گریه کنی
نو دیگه مسئولی...
و این حرفها باعث میشد پسر گریه نکنه و جلو گریه ش رو بگیره اما به خوبی حس میکرد که این جلو گیری از سرازیر شدن اشک
قلبش رو میسابه
قلبش رو میبره
پسر انقدر گریه نکرد که فکر کرد چه بی رحم شده
تا اون روز پشت فرمون
توی بارون
انقدر کریه کرد که حس کرد دلش آروم شده
وقتی اشک ریختنش تموم شد آسمون هم آروم شد و دیگه نبارید
پسر با آسمون همزاد پنداری کرد آخه آسمونی که تا چند لحظه پیش پر بود از ابر فشرده الان صاف شده بود
با لکه های کوچیک ابر مثل قلب پسر
از اون روز طلسم اشک پسر شکست و پسر براحتی مثل همزادش آسمون میبارید و خالی میشد
امروز هم پسرک بارونیه
بارونیه بارونی
از صبح تا حالا داره به هر بهونه ای میباره
اما
صاف نمیشه
شاید حالا حالا ها باید بباره

۲۴ نظر:

  1. سلام سام هستم این ایمیل من من 29 سال دارم دونبال دوست گی هستم
    sam.amiri41@yahoo.com

    پاسخحذف
  2. سلام من هم گی هستم اهل ایذه ی خوزستان.دنبال یه دوست خیلی خوب میگردم.nameh_negar@yahoo.com

    پاسخحذف
  3. 19 ساله از تهران تماس بگیرید.09375071578

    پاسخحذف
  4. آروین
    سلام دوستانه همجنس گرای عزیز من جن وقتی هستم که دنبال یکی ام مثل خودم که به دنباله عشقه واغعی باشه وهم سنه خودم وخوش سیما باشه و تک پر و وفادار به عشقش و سنشم بین 20 تا 22 از تبریز اگه کسی هس با این مشخصات بد جووووور پایم من فقط با کسایی با اون شراط و مخصوصا خوشگل ها به اوج عشق میرسم

    پاسخحذف
  5. ۰۹۳۶۲۶۳۱۴۶۲ سپهر از تبریز ۲۲ سالمه خوشگلم ز بزن

    پاسخحذف
  6. سلام من دنبال یه دوست واقعی میگردم همه جوره اهل حالم ازهمه نظرم خوبم saidsita152@gmail.com

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پاسخ خود را وارد کنید...سلام من فاعلم شماره ميزاري

      حذف
  7. فاعلم از شيراز. ٣٥ ساله ١٨٠ ٧٠
    مفعول از شيراز كه پايه سكس حضورى باشه به آيدى ياهوم پيام بده
    همراه با اصل
    Top_only_shz

    پاسخحذف
  8. سلام از ارتان هستم خوش قیافه و قد بلند و با بدن تمیز از اصفهان یه پسر خوش قیافه و خوش هیکل و با بدن تمیز از سن 18 تا 30 با من تماس بگیره فقط از خود شهر اصفهان 09369702589

    پاسخحذف
  9. من یه دوست گی میخوام.خوشگل.باشه
    ناز باشه هم.سنه خودم.باشه
    من 22 سالمه کون بزرگی دارم
    هم فاعل میشم هم مفعول
    فقط باید خوشگل باشی
    به ایمیلمJavad.java88@gmail.com پیام بده حتما سن خودتو بنویس

    پاسخحذف
  10. سلام ارتان هستم خوش قیافه و قد بلند با بدن تمیز یه زوج اصفهانی و یا یه همجنس گرایخوش قیافه و تر تمیز ازخود شهر اصفهان تماس بگیره 09369702589

    پاسخحذف
  11. مفعول از تبریز اس بده09147277612

    پاسخحذف
  12. سلام وحید۲۳سالمه از قم
    فاعلم
    دنبال مفعول از قم هستم
    همه جوره هم پایم
    ۱۸۰ ۷۰

    ۰۹۰۳۶۲۴۳۲۹۲

    پاسخحذف
  13. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  14. سلام من یه دوست خوب ومفعول می خواستم از مراغه باشه بهتر سنش هم 18تا26باشه .من می کنم ولی اگه بخواددوطرفه حال می کنیم .اگه واقعا هستش همین امروز به آیدیم اد کنید.r.rajabi1326@gmail.com اینم شمارم 09025235413

    پاسخحذف
  15. من شایانم دوطرفه از شیراز

    پاسخحذف
  16. شایانم دوطرفه ازشیراز

    پاسخحذف
  17. سلام من یک فاعل هستم از اراک لطفا یک مفعول تماس بگیره

    پاسخحذف
  18. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف