۱۳۸۸ شهریور ۳۱, سه‌شنبه

روزی در دانشگاه

امروز از صبح تو دانشگاه با یه دختره بودم
با هم حرف میزدیم
این ور میرفتیم
اونور میرفتیم(این دو تا با هم فرق میکنه)
خندیدیم
بالا پایین پریدیم
اما نگاهای زیادی روم سنگینی میکرد
نگاهای از سمت همکلاسی ها یا هم دانشگاهی ها
بعضی ها پا رو فراتر گذاشتن و منو کشیدن کنار و گفتن مراعات کن یه دختر نامحرمه
البته من به حرفای هیچ کدومشون هیچ توجهی نمیکردن
احمقن دیگه احمق که شاخ ودم نداره
اما میخوام بدونم یه گی توی همچین محیط بسته ای که رابطه ی صمیمی دختر پسر تابو ه چه جایگاهی داره؟
تازه مثلا اینجا دانشگاهه محل تجمع جوونا و مثلا روشنفکرا
هی خاک بر سرت دین
که هرچی میکشیم از دست توئه

۲۲ نظر:

  1. منتظران بدانید!
    اينك در آخرالزمان یمانی موعود ظاهر شده!
    بر اساس احادیث اهل بیت پرچم يماني، پرچم هدايت است و آن هدايت يافته‌ترين پرچم است.

    اما يماني كيست؟ و دوره دعوت يماني كدام است؟

    طبق روايات و احاديث، يماني، داعي الى الحق(دعوت كننده بسوي حق)، و هدايت كننده است كه همزمان با سفياني و خراساني، خروج (قيام) خواهد كرد.

    اما يماني قبل از خروجش، يك دوره دعوت خواهد داشت؛ دوره اي كه طي آن مردم را به سوي حق و صراط مستقيم، و به سوي امام زمان عج و پيوستن به لشگر ده هزار نفره براي قيام، دعوت خواهد كرد. پرچم او هدايت يافته ترين پرچم خواهد بود كه ائمه دستور داده اند كه شيعيان و منتظران و ياران امام زمان به او بپيوندند:

    ( در میان پرچم ها پرچمی هدایت کننده تر از پرچم یمانی نیست، آن پرچم هدایت است زیرا شما را به سوی صاحبتان دعوت می کند و اگر یمانی خروج کرد فروختن اسلحه بر مردم و بر مسلمانان حرام می شود و اگر یمانی خروج کرد به پا خیز به سوی او زیرا پرچمش پرچم هدایت است و بر هیچ مسلمانی جایز نیست که از او سرپیچی کند و در مقابل او بایستد و هر کس این کار را انجام دهد از اهل جهنم خواهد بود، زیرا او دعوت به حق و هدایت به راه راست می کند).

    . غيبت نعماني ص 264 و بحار ج٥٢،
    ص٢٣٢.

    و اما معنا و مضمون حديث:
    * در پرچمهائي- كه قبل از ظهور بر افراشته مي شوند- هيچ پرچمي هدايت
    يافته تر از پرچم يماني نيست.
    * و آن، همان پرچم هدايت است. (تأكيد دوباره بر هدايتگر بودن پرچم او)
    * چرا كه او شما را به سوي صاحبتان دعوت مي كند، يعني صاحب العصر و الزمان عج....
    * و آنگاه كه يماني خروج كرد پس بپا خيز و بشتاب به سوي او.
    * زيرا كه پرچم او، پرچم هدايت است.)تأكيد سه باره بر هدايتگر بودن پرچم يماني)
    * و بر هيچ مسلماني سزاوار و حلال نيست كه با او به مخالفت بر خيزد!
    * و هر كس اين كار را انجام دهد، از اهل آتش است.
    * چرا كه او تنها به سوي حق و حقيقت و به سوي راه مستقيم خدا دعوت مي‌كند.
    - دلایلی که احمد الحسن یمانی (ع) با آنها مردم را محاجه کرد (قانون شناخت)

    اول: وصیتhttp://almahdyoon.co/?p=579


    دوم: علم: http://almahdyoon.co/?p=581



    سوم: دعوت مردم به حاکمیت خدا

    http://almahdyoon.co/?p=583



    رؤیای صادقه و استخاره :

    http://almahdyoon.co/?p=585

    چگونه بدانم که یمانی (ع) حق است - راه صحیح شناخت یمانی
    http://almahdyoon.co/?p=589

    .برای مطالعه ی احادیث ببیشتر درباره ی شخصیت یمانی و و همچنین مشاهده ی ادله و مضامین دعوت سید احمدالحسن به این لینک مراجعه فرمایید:

    http://almahdyoon.co/?cat=66

    پاسخحذف
  2. سلام.
    رامتینم از تهران.
    دنبال یه گی باتم یا دوطرفه بین ۱۸ تا ۲۳ سالم.
    لطفا تو تلگرام پی ام بدین
    ۰۹۰۲۲۸۳۸۸۲۸

    پاسخحذف
  3. سلام.
    رامتینم از تهران.
    دنبال یه گی باتم یا دوطرفه بین ۱۸ تا ۲۳ سالم.
    لطفا تو تلگرام پی ام بدین
    ۰۹۰۲۲۸۳۸۸۲۸

    پاسخحذف
  4. سلام کیانم از اصفهان دو طرفه از اصفهان. خوش قیافه و خوش هیکل با بدن تمیز یه زوج یا یه پسر دو طرفه خوش هیکل و خوش قیافه با بدن تمیز زنگ بزنه فقط از اصفهان زنگ بزنن 09369702589

    پاسخحذف
  5. از زنجان دوطرفه هستم 21سالمه 09109746927بزنگید

    پاسخحذف
  6. سلام سام هستم دوطرفه فقط با همسن خودم یا پایین سکس میکنم افغانی هم هست بیاد 09196112077

    پاسخحذف
  7. سلام سام هستم دوطرفه فقط با همسن خودم یا پایین سکس میکنم افغانی هم هست بیاد 09196112077

    پاسخحذف
  8. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  9. سلام یک فاعل میخام که سنش زیر ۱۸ باشه؛از اصفهان یا مشهد باشه هرجور حالی بخاد بهش میدم

    پاسخحذف
  10. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  11. سلام کسی هست سنش 24 به پایین باشه قیافه برام مهمه 09196112077 دوطرفه سکس میکنم لباس زنانه هم تو سکس میپوشم

    پاسخحذف
  12. سلام 22 سالم از تبریز خوشگل خوشتیپم یکی میخوام دوستی ساپورتم کنه09378954836

    پاسخحذف
  13. سعیدم ۳۷ از رشت دنبال پسر مفعول سن پایین از رشت هستم اینم شماره من۰۹۳۰۱۲۶۸۷۴۸ مکانم دارم بزنگین از رشت

    پاسخحذف
  14. سلام من محمدحستم احل سکسی باپسرکم سن بین 13تا14ساله.چاق.وسفیدبی.موشمارم.09109178652پیام بدین

    پاسخحذف
  15. فاعلم کون کوس میکنم مکان دارم اسلام شهر 09212976790 حضور بیاد واتساب عکس کونتو اول بده و

    پاسخحذف
  16. فاعلم کون کوس میکنم مکان دارم اسلام شهر 09212976790 حضور بیاد واتساب عکس کونتو اول بده و

    پاسخحذف